Oğlum 11 aylık. İki üç haftadan beri sürekli ishal oluyor tam düzeldi diyorum yeniden başlıyor. Hastaneye de götürdük ilaç verdi onlarda fayda etmiyor. Bir şeyler yedirmeye korkuyorum kilosu aynı yerinde sayıyor. Yanlış mı yapıyoruz bilmiyorum ama patates haşlaması, yoğurt, pirinç lapası muz verebiliyorum. Vitaminsiz kaldığını düşünüyorum ama elimden de birşey gelmiyor. Anne sütü de alıyor az da olsa mama falan da içmiyor. Doğru mu yapıyorum yanlış mı akıl verin lütfen 🙏