Merveges anne-11 karindan ultrasonla bakmisti bant vardi onu soktu ve pamuklu camasir giymemi onerdi dikisler icin 40m çıkınca çağırmıştı ama gidememiştim hala da gitmedim
Alanbebek anne-11 sadece ultrasonla bakılıyor canm alttan muhane yok bikere gittim kontrole 40 cıkıncada cagardı hala gidemedim 3 bucuk aylık olduk
anne-11 Alanbebek guzel alttan muayene hıc sevmıyorum zaten kanama devam edıyor bakmaması daha hos olur
Bebegimm1 anne-11 dikisimin ustundeki bantı aldı dikis yerime baktı ultrason cihaziyla rahmimi inceledi baska bir sey yapmadı alttan falan muayne etmedi
Hnb20 Bana alttan muayene etti doktor bir de rahim ağzı kanseri için ornek aldı bende ultrasonla bakacak sanıyordum öyle değildi
Tospikkkk anne-11 ilk kontrolde ultrasonda baktı dikişe baktı 40nda gel smear testi alacagım dedi korunma yöntemlerini konuşuruz dedi gidecegim kırkımda
Ozgeruya anne-11 dikişlere rahime ultrasonla bakılıyor 40 çıkınca alttan muayene etti ve simir testi yaptı