Durukusunannesii reisbaby Bende devam edicem çünkü emziriyoeum onun hızına alısırsa bırakır emmeyi diye düşünüyorum
MutluYaprak reisbaby 7aylik olduk ben devam ediyorum dişlerinde birebonla kasiyor galiba emzigini sürekli cekistiriyor
reisbaby Durukusunannesii Demi ya bu hiç aklıma gelmemişti ama böyle biberon ucunu cekistiriyor sanki mama gelmiyormus gibi ağzında dolaştırıyor duruyor