Herkese merhaba 3 gündür oğlumun ateşi var çok değil 37 yi buluyor ağız çevresinde benek benek kızarıklık oluştu kabarık duruyor. Doktorum ile konuştum bir sorun olmaz dedi.. Fakat biz diş çıkarmadık hiç dişi çıkmadı doktorumuz 12 aylık olunca bazı testler yaparız neden kaynaklı diş çıkarmıyor diye öğreniriz dedi bizim gibi dişi daha çıkmayan veya en geç ne zaman diş çıkardı bebişler yukarıda belirttiklerim neden kaynaklı oluşur bilgisi olanlar yazabilir mi?? Sağlıkla kalın ❤️❤️🌺🌺