Merhaba kızlar bulunduğumuz yerde avmde rossmann adlı bir mağaza var alman malı her ürünü temizlik ürünleri vs çok başarılı . Birde kendi ürünü olan baby dream bebek bezini aldım denemek için çok güzel yumuşacık ve parfüm parafen içermiyor inşallaj sızdırma pişik problemi yaşamazsak bununla devam etmek istiyoruö çünkü prima bizde sürekli mantarlı pişik yapıyor. Bu bezi ( baby dream) kullanan varmı aranızda merak ediyorum kullanan tecrübeleri