Butterfly ben kullanıyorum 10 senedir memnunum.ama son yıllarda yanlış değilsem satışı yok ülkemizde.artık satılanlar son kalanlar mı bilemiyorum.satış sonrası destek sorun olabilir arıza durumunda.ben olsam başka marka bakardım.çamaşır makinamda aristondu du benim değiştirdim onu da 11 yıl kullandım tekrar aynı marka almadım satışı yok sonrası sorun olur diye.fakat bulaşık makinam taş gibi maşaallah.bozulsa yine başka markaya geçerim.