Elif1991 Evet 4 aylık sadece mamayla besleniyor 3 saatte 1 veriyorum gündüzleri gece 12 den sonra vermiyorum kendisi 5.30 da uyanıyor yiyor uyuyor tekrar 7.30 da uyanıyor.Hipp in mamasını saat 9 da 1 defa veriyorum canim onun dışında hero baby 1 kullanıyorum ayda 1 kilo alıyor gazi olmadı kabizda olmadı Bebelac ve Aptamil de denedim onlar gaz kabız yaptı 😊