canzuu ben tavugu soğanla haşlayıp buzluğa atıyorum, bir küp veya iki küp koyuyorum çorbalarına. Kemik suyunuda öyle, ilik suyu yaptım hatta, hep koyuyorum. Koyabilirsin demişti doktor. 3 gün mesela tavuk suyu denedim, sebzeler hep aynıydı, bi reaksiyon olmadı.