Reyhanesm 2 yaşındaki kızım kardeşi doğdu doğalı kıskançlıktan hiç birşey yemiyor. Üstelik birde lohusayım. Sinir oluyorum yemediği için. Ne yapabilirim kızımın yemesi için. Sbahtan bu yana hiçbirşey yemedi
Bsecill Reyhanesm instagramda şule alkış hanım var kendisi aynı zamanda blog yazıyor kardeş kıskançlığı hakkında bir çok yazısı var yazıların size yardımcı olacağına inanıyorum