Baby01 6. Aya kadar her ay başında kontrole götürmek iyi diye biliyorum. Genel bir kontrol yapılıyor, aşıları oluyor. Boy kilo vb ölçümlenip, motor becerilerine bakılıyor. Oturuş, kafa kaldırma vb.. benim içim böyle rahat etti, ama sağlık ocağına her ay götürüyorsan onlar da kontrol ediyorsa için rahatsa bir şey demem