Kızlar bebeğim dört günlük. Sütüm var fakat emmiyor göğsünü sürekli reddediyor sarılığına Doktor sınırda dedi eds yöntemini kullanıyorum O zaman azıcık emiyor. Ama göğsüm reddediyor. Ne yapmam lazım mamayı alıyor. Göğsümün sağa biberonla versem mi? Cidden ağlamaktan helak oldum artık