Ssevey Biz neyin isyanını ediyoruz? Neyin hesabını , kime soruyoruz? Biz niye sesimizi duyurabilmek için tüm sosyal mecralarda isyan postları açıyoruz? Neden bir kere olsun kadının sesi duyulmuyor? Biz neden sebepsizce ölüyoruz? Neden bunun üstü hep kapatılmaya çalışıyor? Biz neden kimsenin gözün de İNSAN olamıyoruz? Sexs objesi, aşçı, terzi, temizlikçi, bakıcı olarak gördüler kullandılar da, bi insan olarak göremediler bizi.