turunclardan01 Kızlar 13 aylık bebeğime vitamin eksikliğinden dolayı doktorumuz polivit yazmış kullanım önerisi nedir ölçü olarak nasıl veriyorsunuz kızlar dönüşlerinizi bekliyorum teşekkür ederim
Sevde123 turunclardan01 ben günde bi şurup kaşığını tam doldurmadan tok karna veriyordum. Şurubu alırken tarifini de söylüyorlar normalde neden söylemediler size
Koalamm Sevde123 Merhaba, Polivit su veya meyve suyu ile karıştırılarak verilir yazıyor reçete de öyle yapilmiyormu direkt mi verdiniz