sedaays3 bende ek gıdaya 5. Ayda başladım ve benim kızımda da zamanla çoğalan birsürü kırmızı lekeler çıktı. Zamanla kaşımaya, kanatmaya başladı. 1 haftanın sonunda havuç verdim boynu falan kızarmaya başladı. Göbeğinde falan hiçbişi yoktu. Ama ben neden olduğunu anlayamamıştım o zaman. Cahillik işte. Havuçmu, patatesmi, yoğurtmu. Doktorumuz yedirmeye devam et dedi , devam ettim , daha beter oldu, soluğu alerji doktorunda aldık. Şimdi 9 aylık hala diyettyiz. Ve evet havuca alerjisi var kızımın. Siz de eğer öyle bir belirti farkettiyseniz vermeye devam etmeyin derim. Zamana bırakın. Daha sonra tekrar denersiniz. 🌿🌿