Berfin988 5-6 adım atıyorsa yürüyor zaten. Bir kaç güne daha cesaretli adımlar atacaktır. Benim kızım 13 aylıkken yürümeye başladı. Benimkinin de uçması lazımdı ama anca yürüdü napalım 😂Siz takılmayın her bebek farklıdır. 14.5 aylıkken ilk dişini patlattı. Dişi çıkmadı dediğimde “ aaa hiç mi yok.” Diyorlardı. Varda ben nazar değer diye yok diyorum. İnsanlar bir garip. Dişi yok diyorsam yoktur. Hiç mi yok diye sormanın alemi ne ???