Merhaba hanımlar,
6,5 aylık erkek bebeğim var. Uzun zamandır başlığa yazdığım gibi “ıhh..” lıyor.. Sabah uyanıyor akşam yatana kadar.. Herhangi bir sıkıntısı yok, ağrı sızı veya başka bir şey.. Ama hayattan memnun değilmiş gibi ıhh lıyor.. Artık alışkanlık mı yoksa içten gelen bir şey mi bilemedim.. Zamanla geçer dedim ama geçmiyor..
Sizce ne yapabilirim!?