Ardennn Kızlar iki göğüs ucumda kıpkırmızı acıdan bayılacak gibiyim normalde gümüş kapak kullanıyordum sanırım bebeğim gazlı ıkınırken kuvvet uyguladı kırmızı kırmızı kanlanmış öneri verebilecek var mı 🙏
Hayrloglu_42 Ardennn lansinoh göğüs ucu kremi öneririm. Emzirirkende silmek gerekmiyor tamamen doğal içerikli
fatma9320- Ardennn cok geçmiş olsun benim de göğsüm cok kötüydü kizim 2 aylikken anca düzeldi. Travazol krem kullandım 2 günde geçti
Hayrloglu_42 Ardennn benimkini 3 gün içinde geçirmişti canım. Hatta benim dudaklarımda egzama var dudaklarımada sürüyorum. Onada çok iyi geliyor.
senemyavas Kremi sürüp bir sonraki emzirmeye kadar açık kalsın hava alsın yoksa iyileşmiyor. Benimki kanıyor bile doğumdan beri aynı dert 😔
Ardennn senemyavas canım gümüş kapak çok iyi geliyor mutlaka edin yoksa. Benim bebeğim ıkınırken damakları ile çok sıktı ondan oldu yoksa çok iyi geldi bana gümüş kapak
senemyavas Ardennn doğumdan itibaren kullanıyorum… Kalkan, gümüş kapak, krem.. Ben tamamen çaresini bulamadım. Çünkü 2 saat memede duruyor kızım uyumuyor başka türlü. O yüzden mecbur kesene kadar memeden çekecem bunu 8 ayda düzelmedi napayım