Kızım 6 ay 6 günlük ek gıdaya başladık. Doktorumuz tadımları zaten önceden başlatmıştı o aşamayı geçtik bana bir liste verdi işte sebze çorbaları, kahvaltılar vs verebilirsin 2 öğün şeklinde dedi. Bu sabah en son 8.30 da mama icti öğlen 12.30 gibi balkabagi ve patates ile sebze çorbası yaptim ancak 5-6 kaşıktan sonra istemiyor kendini sıkıyor ağzını açmıyor. Ve mecburen ne kadar zorlasam da sonunda ben mama ya da anne sütü vermek zorunda kalıyorum çünkü aç kalıyor. Bu bi tek bizde mi böyle? Ben mi acele ediyorum? Sizin bebekleriniz tabaklarını bitiriyor mu mesela?