Sryilknr ahh benimde derdim o yataktan cıkıp geliyor gecenin bi vaktinde. Bu yüzden odasını güvenli hale getirip kilitlemeye basladım. Benimkide 2yasında. Biz uyurken bişey yapacak detarjan içeçek filan diye cok korkuyorum. Ama arastırdım 3-4yasına kadar laftan anlamıyorlarmış en güvenli yer gene beşik. İçinden cıkamayacagı coook derin bir beşik baktım bulamadım varsa tavsiyeleriniz çok güzel olur. Beşiksiz yatsın dedim oylede hiç uyumuyor beşik gene bir tık koruyor. Yataktan hemen cıkıyor bide desteksiz uyuyor yatakta hiç uyutamadım. Beşik daha ii şimdilik.