Merhabalar sizlere bir sorum olacak. Kizim 41 gunluk. Dun ilk defa misafirliğe gittik. Arabayla kapıdan indirdik fakat hava çok serinlemisti. Eve geldik burnu falan biraz soğuktu ısıttim. Gece hep acıkır ağlayarak kalkardı uyanmadı. Ben kaldırdım cok cok az emdi uyudu. Gunduz de ayni şekilde devam ediyor 2 defa cekiyor birakiyor. Yine gözleri yari acik uyku halinde. Acaba normal mi? Surekli emen bir bebekti memeyi tutamiyor. Burnunda falan tıkanıklık yok gibi temizledim ama. Ateşte yok. Tavsiyeniz var mi? Olur mu arada böyle