5 ay 5 günlük bebeğim hanımlar. 6. Aya gircez nasipse. Tadım istemedi doktorumuz yoksa 4te baslıcaktık. Bebişime gerek görmedi. Sorularım var size :
1) 3 gün kuralını uygulamak istiyorum. Sebze ile başlayacağım. Sırayla neler vermeliyim?
2) anaöğün anne sütü araöğün tadım yapacağım da memeyi bırakmasın diye porsiyon miktarı ne olmalı?
3) bebeğim güzel ilerliyor kilo kaybı olur diye korkuyorum ne yapmalıyım?
4) buharlı pişirici makina mı buharda pişirme aparatı mı tavsiye edersiniz?