Arkadaşlar bebeklerimizi kaç damla veriyorsunuz günlük
Hanımlar benim için çok önemli
😔😔😔
Kullanan kimse yokmu
😔😔😔😔😔
Yok kimse yazmiycak 😕😕
Hanimlar
….
Uhhkvjcuciccii
🌸🌸🌸
Bize doktor bir damla çocuk üç damla anne içsin dedi
Zaferim nasıl anlamadım cnm
Mu-Mi çocuklarda 1 damla, yetişkinlerde 3 damla demiş. Benim bilgim yok üstte kalsın
Gvbjbibifhiiuyu
Mrs_Mert sağol canım teşekkür ederim
Uujug
Hiç kimse kullanmiyo mu ya