Kızlar merhaba. 50 günlük bebeğim var. Aylık kontrolünde gazdan çok ağladığını, kakasının koktuğunu ve mukuslu olduğunu, geçmeyen yara gibi pişiğinin olduğunu söyleyince doktor kaka tahlili istedi ve laktoz intoleransı çıktı. Kan da çıkmış kakasında tahlilde. Doktor laktozsuz beslen dedi. 15 gün laktozsuz beslendim ama ne pişiği ne kakası düzelmedi. Süt ürünlerini keselim dedik. 8 gündür süt diyeti yapıyorum. Pişiğinde biraz düzelme var ama kakası hala mukuslu geçmiyor. Bu süreçte yumurta tavuk balık yiyorum sadece süt yapan hayvan etleri yani kırmızı eti yemiyorum. Ve tabi süt ürünleri ve içinde süt olan şeyleri yemiyorum. Sizce pişiğin düzelmesi süt ürünleri alerjisi olduğu için mi? Öyleyse neden mukus geçmiyor🤷🏻♀️