duru2603 2 ay 15 günlük bebeğim. Geceleri kundak yapiyorum gündüzleri yapmiyorum el hareketleriyle sıçrayıp kendilerini uyandiriyor ya bu bebekler bu olay ne zaman son buluyor hanımlar? Ne zaman rahat rahat kundaksiz yatabilir??
melis29 duru2603 benimkide 2ay 7gunluk aynı hep savaş halinde uykuda yüzünü kizartiyo ciziyo kundak yapınca durmuyo napip edip acıyor kundağı birde çok sıçrıyor uykuda
Fatosemir duru2603 valla üç aylık yarım kundak yapmadığımda deli gibi tepiniyo :) geçen yanıma aldım çok da yakındım ona uyumuşum beni tırmalayarak uyandırdı kendisi de uyandı 🤷🏻♀️
Nur_94 Benimki 1 ay 7 günlük sadece ilk hafta kundak yapabildim çok sinirleniyo ağlıyo istemiyo kundağı , resmen uykuda kendini döve döve uyandırıyo 😃 bence 4.aydan sonra düzelirler diye tahmin ediyorum ama belli de olmaz tabi
duru2603 Nur_94 bizimki de artık güçlendi babasinin deli sarar gibi yaptiği kundaktan bile çıkıyor artık ıkına ıkına😂 bırakmak istiyorum ama bu seferde uyandırıyor kendini sürekli
BiberciMoms Bizde 6 ay 10 günlüğüz hâlâ kundaksız uyuyamıyoruz. Kundak yapmadığımda uyumuyor 😔 Ne yapıcam böyle bende bilmiyorum
humamomss 2 ay 9 günlük aynısını bizdede var kundak yaptırmıyor zorla yapsamda çok terliyor ellerimi tutarak uyumak istiyor