Kızlar 6 ay 21 günlük kızım var yani 7 ayı bitirmek üzere dımı herkes çorbalara başla yemeklerden tatdır diyor yavaş yavaş başlayım diyorum geç mi kaldım erken mi kızım anne sütü almıyor yani memeyi nerdeyse bıraktı biberonu almıyor bende kaşıkla tahıl karıştırıp mama veriyorum sulu şekilde çorbalara nasıl geçiş yapayım