Kahramanne Oğlan içine sığmadığı için satıyorum hanımlar , bu güneşlik kısmının teli çıkık haricinde herşeyi düzgün sadece puset . 300 lira kargo size ait 🌺
Gamzeliimom Kahramanne keşke sadece tekerleğini satsanız 😂 bizimki de canyon bi.tekerimiz kırıldı internette cok pahalı
Mom091 Edanurdg evet 99 desi. Ptt ile gönderirsen ölçüp biçiyorlar ama yurtiçi direkt alıyor. 99 desi candır😁