Anneler kızım 30 aylık , sürekli bir ağlama sürekli bir huzursuzluk, mutsuzluk. Tükendim resmen aşırı hareketli , konuşuyor derdini anlatıyor ama herşeyi ağlayarak yaptırmayı öğrenmiş, çalışıyorum 2 haftadır kreşe gidiyor sevdiğini mutlu olduğunu söylyr kreşten yana sıkıntım yok ama akşam gelince gerçekten aşırı yoruyor yemeği fırlatıyor tabakla yere kırılmazsa inatla bir daha fırlatıyor bardağa su doldurup döküyor tepki vermemi kızmamı bekliyor kzınca yine yapıyor nasıl bir yöntem izlemem lazm görmezlikten gelemeyeceğim şeyler yapıyor birşey kırmak dökmek gibi, sizde durumlar nasıl ?