Esotei ayy şu an çok mutlu oldum sizi bulduğuma çoook teşekkür ederim yazdığınız için. Ben de okul öncesi öğretmeniyim. Haziranda doğum yapacağım. Normalde öğretmenlere yarım gün çalıştığı için süt izni verilmiyor falan diye duymuştum. O yüzden acaba öğretmenleri kapsamıyor mu diye endişe ettim. 2. Aydan itibaren idari izinliydiniz yani öyle mi? Peki ne zamana kadar devam edecek pandemi sürerse? 1 yaşa kadar falan mı