Hamitnehir valla herkes kendiliğinden geçiyor geçecekse diyor . Hatta doğumumdaki doktorda 3 aya kadar geçer dedi geçmedi ilk doğduğu zamanlar para bağlayınca geçiyor muş diye duydum. Bunuda doktora söyledim acaba para bağlasak mı diye. Doktor bana durdu ki yok ebem ninem usulü işler yok eski eski usüller. Çocuğun 3,5 aylık olduğunda kontrole gittiğimde doktor kendisi cebinden para çıkartıp temizleyip kendisi çocuğun göbeğine bağladı. Şimdi 4,5 aylık kızım Daha iki hafta olmadı göbeğinde sardığımız parayı çıkarttık fıtığı geçmiş gibi ha tabi size gidin göbeğine para bağlayın diyemem belki sizde zarar olur biz de olmadı ama yine de bir doktorunuza sorun. Çünkü benim kızım kolik bir bebekti sürekli gaz sancısı vardı mızmızlanıyordu böyle de olunca yani göbeği bayağı bir şiş oluyordu Üstünü falan giydirirken korkuyordum hani bir şey olur mu elimi çarpar mı acaba patlar mı. Ama yinede siz bilirsiniz eskilerin yaptığı şu an ebem nenem usulü deniliyor ama yinede işe yarıyor size kalmış bir şey ister deneyin ister denemeyin ama bir doktorunuza sorun