Fundagururasel canım bizim de önce kırkı çıkınca göbek fıtığı oldu doktor geçer dedi aynı şekilde göbek dışardaydı,ol gazlı bi bebeğim var geve gündüzü yok ağlar ağlar kasık fıtığı oldu ameliyat olduk 54 günlükken dikkat edin çok ağlamasın gaz dönemi geçince atlatırız diye bekliyorduk ama şükür ameliyattan sonra daha da rahatladık