Kadın diyor ki üç öğün cok iyi besleneceksiniz, 3 ara öğün yapacaksiniz ara öğünler de ceviz badem incirle beraber anne çayi içiceksiniz, iki saatte bir ya emzirecek ya da mutlaka sağım yapacaksiniz, en az 2 lt su içeceksiniz. Bunlari yapinca zaten çayi içmesen bile sütün artar cok stresli bir dönem yaşanmiyorsa. Ben de 4 gündür falan kullaniyorum degişiklik göremedim ama yemeklerden sonra alişkanlik oldu içiyorum bakalim ben sağım yapmadigim icin de farki anlamiyorum belki bilemiyorum.