Kendincebiri Babylover23 bende istiyorum artık kamburlaştığımı hissediyorum belimi çok zorluyor . Emzirme bitince galiba küçülteceğim
Cagla89 Kendincebiri ben ikinciye olmayı düşünüyorum :)) sanki göğüslerimde süt varmış gibi çok büyüdüler 2 ay oldu doğum yapalı sütte yok yine kocaman oldular ikinci çocuğu yaptıktan sonra hemen ikinci kez ameliyat olacağım hee ilki gibi çok aşırı büyük değiller ama huylandim iyice küçücük istiyorum dicem 75 yapin
Toprakaren Babylover23 benm de aynı valla kocamanlardı doğumdan sonra daha da büyüdü nerdeyse göbek deliğin ile yanyana geldiler zaten sarkıttılar en çok bnm ihtiyacım var küçültmeye valla böyle giderse sonun o yani çok ağrı yapıyor kalburun cıktı resmen öne çekiyor beni
Berilimnur Serengull_ ne güzel emzirebilmişsiniz 🤗 darısı bana inşallah..kaç sene önce oldunuz ameliyat çok mu büyüktü eskiden
Edaa Berilimnur Evet.Ben dikleştirme için konuşmuştum hiçbir sıkıntı olmuyor zaten deri alınıyor sadece dikiliyor toparlanıp
derinsmoms Mommm01 3 yıl onceden bahsedıyorum ben ama :) 4 yıl olucak hatta nerdeyse 2018 de yaptırdıgımı yazmıstım
Serengull_ Berilimnur vallahi özgüvenim geldi istediğim i çamaşırını giyiyorum 😂 2 kilo 100 Gr gitti memeden
Berilimnur Serengull_ buna rağmen süt konusunda sıkıntı yaşamamışsınız maşallah 🤗 ne güzel..benden de 1750 gram alınmıştı doku..ameliyattan sonra ayağa kalktığımda arkaya doğru gitmiştim hafiflikten 🤣🤣
Berilimnur Serengull_ iz baya var ben de maalesef kesi çoktu çünkü..henüz bebeğim olmadı süt durumumu bilmiyorum..ameliyat olup da sütü olanları okudukça mutlu oluyorum
Svlcftc derinsmoms amlyt süreci ni anlatrmsn ağrı acı fln oldu mu iyileşme s0reci kaç kc gn sürdü izi belli mi acaba
Babybloom Babylover23 ben de küçülttürcem, ikinci bebeğimin memeden kesilmesini bekliyorum. Gerçekten büyük meme çeken bilir, çok can sıkıcı. Azıcık yakası açık bluz giysem, Seray Sever gibi tüm memintolar ortada duruyor.