Babylover23 ben çocuk sahibi olmadan önce bekarken ameliyat olmuştum. Ameliyattan sonra çok geç verilmiş bir karar olduğunu anladım. Öncesi gerçekten çok kötüymüş. Kıyafet bulamzdım elbise giyemezdim. Herkes direk bana kaç çocuğun var diye sorardı. Ameliyattan sonra ise tam tersi yaşımdan 7 -8 yaş küçük sanıyorlardı. Bebeğim olduktan sonra sütüm çok az oldu ondan olabileceğini düşündüm. Ameliyat eden doktorum kanallara zarar vermedşk desekte. Bir sürü uzamana danıştım. Çünkü ne yaptıysam artmadı. 3-5 ml ile kaldı. En son emzirme danışmanının bir tanesi ameliyattan dolayı olabiliyor bazen dedi. Tek üzüldüğüm nokta bebeğimi emzirememek. Ama oğlumun özgüvenli dik yürüyen bir annesi oldu