Bebeğim 2 buçuk aylık olacak bu zamana kadar hiç ayakta sallamadım alışmasın diye. Genelde kucağımda dik tutar hafif sallardım uykusu varsa uyurdu. Dünden beri ayağımda sallamaya başladım pek istemiyor da kafasını kaldırıyor 😂 ayağında sallayarak uyutan anneler pişman mısınız ona göre bende başlamayayım şimdiden 🤦♀️