sudeeyaman oioi kaşığı çok memnunum herkes yok kısa ici bişey almıyor falan demist 1 aydır ek gıdadayız onu kullanıyoruz hala önlük ve tabaklsrini da aldim ama henüz kullanmadım çünkü tadimlar dayız azar azar veriyorum meyve emziği armut elma için güzel oluyor küçük kavanozlar yoğurt için termal çanta aldim birde ilerde yiyeceklerini koymak için çanta ma saklama kabli kaşık aldim hepsi e bebek zaten var