Kızlar selam kızım 4ay 20 günlük oldu örneğin akşam 22.00 de bir mama içiyor sonra sabaha kadar içmiyor zorluyorum ağlıyor bugün 5 bucukta kalktı mesela 150 cc içerdi normalde 60 cc zor içti diş mi atak mi bilmiyorum ama kan şekeri beni korkutuyor bir önceki gün akşam 8 den sabah 6 ya kadar toplam 50 cc icti sürekli teklif ediyorum ağlıyor ☹️sadece mama ile besleniyor bu arada aptamilden similac marka mamaya geçtik ondan mı desem Aptamil teklif ediyorum ona da yok diyor 😞😞yasayan var mı