Arkadaşlar hiç olmadığı kadar bebeğimin gazi olmaya başladı ek gıda olarak gaz yapacak birseyde vermedim. Hatta 3gun hiçbirşey vermedim sadece devam sütü yine gazi çok.emeklemeye başladı fakat komando gibi sürünüyor hala dizlerinin üzerine kalkmadı acaba usutuyormu .karnına havlu sırtındaysa yelek bırakıyorum hep yine gazlı nedendir sizce sizlerede de oluyormu .