Sevgili anneler ağrıdan ağlıyorum sürekli, 3 gün önce sinirle boynumu yana çevirdim bir ağrı saplandı, kolonyayla, çörekotu yağıyla masajlar yapıyoruz ama yok, daha da artıyor, sırtımdaki kulunçla birleşti sanki kalbim sağ tarafta da bıçak saplanıyormuş gibi. Yatsam yatamıyorum, kızımı kucağıma alamıyorum, doğru dürüst hareket edemiyorum. Parol içiyorum sadece o da biraz hafifletiyor sonra yine başlıyor. Ben ne yapabilirim bu ağrıya iyi gelecek, çok çaresiz durumdayım