Btlalp
Arkadaşlar merhaba Doğum sonrası adet oldum ve adet dönemim de sütüm çok az geliyor adet bitince normal hal alıyor sütüm normalde de çok değil zaten böyle bir durumla karşılaşan var mı her adet dönemi böyle mi oluyor varsa ne yapıyorsunuz ve süt için artırıcı ne varsa içtim yedim başka tavsiyeleriniz varsa alabilirim😊
Sevdakaya
Evet her adet döneminde süt azalıyor benim doktorum demişti. Hurma kayısı bana süt yapmıştı mesela deneyebilirsin
Btlalp
Teşekkür ederim 🙏 demek oluyor tarifi de denicem