Koalamm
Canım bende şimdiye kadar hiç almadım ilaç vs şeyler. Ama çok zam gelmiş ya bak biz 80e aldık siz 100e almışsınız. Eczacılarda koyuyor bir de üzerine. 1 ay tam gitmiyor bile ilaç Bi de. Şuanlık memnunum değiştirmekte pek istemiyorum. Bakam yapcaz Bi şey ona göre 😀