Berivankuru İdam gelmedikçe, adalet yerini bulmadıkça böyleleri çoğalacak. Bugün ona yarın bana öbür gün sana. Burda eşim bana vurdu affedeyim mi diye post açanlar, bugün affederse yarın aynı şeyler onlarında başına gelebilir. Şiddetin telafisi de Affı da yoktur. Kadınlar bu kadar değersiz mi anlamıyorum. Bu kadar kin öfke neden ?? Çocukluğunda ne yaşattılarda bugün sen onları kadınlara yaşatıyorsun. Bu nasıl sevgisizlik bu nasıl saygısızlık. Çocuğunun gözleri önünde, o çocuk bu anı nasıl unutacak