UmmuOnurEge 2 ay 7 günlük oğlum var kilosu 5500 300 gram az haftaya tekrar gel kilosuna bakalım duruma göre emzirmeden sonra mamada verirsin dedi kilosu azmi kizlar ya çok üzüldüm 😒😒😒🤔
Bugrababy UmmuOnurEge benim bebeğim 2 aylıkken 5 kiloydu. Yine de mamaya başla demediler ve 3280 doğmuştu benim bebeğim.
Elifsmomm Dogum kilosuna gore gayet iyi bence kilosu 😊 benim bebegim 4010kg dogdu o ay da 5800kg di doktor cok iyi demisti 😊 kilosu cok guzel canim hic dert etme
mombeto UmmuOnurEge kesinlikle normal 3500 doğdu oğlum 2. Ayında 5700 dü. Bence başka bir doktora götürün mamaya başlamayın. Haftaya tekrar gel ona göre verelim demiş zaten. Özel hastane dimi. Sanki bir daha ki hafta yine gelin diye der gibi olmuş valla. Çünkü gerçekten maşallah iyi yani kilosu tam
Mimarhanim UmmuOnurEge bebek üç kilo doğmuş ve 5.5 olmuş ve iki aylık. Yani ayda ortalama 1250 Gr almış. Daha ne olsun. Bence gayet iyi. Ayrıca 300 Gr az derken bebeğin son bir ayda 300 Gr mi almış yoksa doktor 5800 olmalıydı 5500 çıktı 300 Gr az geldi mi dedi orayı anlamadım.