Ayazinannesi3001 kolay gelsin😁 benim eşimin de doğum günü yarın, dün burada bir postta görmüştüm, çiçek sepetinden aile biblosu önermişti bir annemiz, girdim baktım hoşuma gitti, aslında hediye almak yoktu aklımda ama son anda kendi fotoğraflarımızı yükleyip sipariş verdim. Eşim görmesin diye hızlı hızlı yaptım farklı fotoğraflardan kesip gönderdim hepimizin yüzünü, inşallah güzel bir şey gelir😂 yarına yetişmeyecek ama olsun. Siz de bakabilirsiniz değişik bir hediye olur