Defnem20 Kızlar şuan testim pozitif ve benim her yerim ağrıyor tat koku yok ve göğüs ağrım da var. 1 yaşında kızım var emziriyorum nasıl bir yol izleyeceğim ilaç kullanabilecek miyim ??
kahvekokusuu Defnem20 ben degil ama esim olmustu ilac kullandiginizda 2 ay emziremezsin demisti bana ama cok şükür ben negatif çıktım ilacsiz dayanabilirsen kullanma demisti eger pozitifsen
Hayrloglu_42 Defnem20 ben doğumdan sonra 7. Gün hastaneye yattım 9 gün hastanede tedavi gördüm. Hastaneden çıkınca ilaç kullanmaya devam ettim. Doktor sadece 10 gün emzirmezsin demişti. Ama eğer ilaç kullanmamayı tercih ediyorsanız emzirebilirsiniz. İlaç kullanacaksınızda filyasyon ekibindeki doktora ya da aile hekimine sorabilirsiniz ne kadar süre emziremeyeceğinizi
NhtEg19 Defnem20 benim bi arkadaşım pozitifti ikiz bebekleri vardı ilaç kullanmadı emzirdi biraz ağır geçirmişti siz ne durumdasınız çok geçmiş olsun bu arada inşallah hemen atlatırsınız
Arasannesi Defnem20 emzirirken içilmiyor o ilaçlar.ben kullanmamıştım dogal kürler araştırıp öyle iyileştim
Defnem20 kahvekokusuu yani bir sıkıntı olmayacaksa kullanmam ama göğs.falan ağrıyor bilemedim.ekip birazdan glecekler
Defnem20 NhtEg19 teşekkür ederim canım her yerim ağrıyor göğsüm falan da buna dahil çok da iyi sayılmam
NhtEg19 Defnem20 bilemedim ben arkadaşımdan bildiğim kadarını anlattım siz bilirsiniz tabi doktorunuza danışın bi ne desek boş olur en güvenli doktor 😊
akrep07 Çok geçmiş olsun, gerçekten çok üzüldüm. Sanırım şu zamanda en çok başıma gelmesinden korktuğum olaylardan biri bu. Allah yardımcınız olsun inşallah bir an önce sizi çok yıpratmadan geçip gider umarım. Allah güç, derman versin canım 🙏🏻🌹
Hibou Arkadaşım geçirdi o dönem 11 aylıktı bebeği çift maskeyle ve çok titiz bir şekilde emzirdi kızını bebekte sadece tek gün ateş oldu. Kendiside ilaç kullanmadı haliyle zor atlattı. Geçmiş olsun