Ya bizde de ilk doğduğu dönemde yaklaşık 2 buçuk aylık olana kadar böyle olmuştu. Sonra bir gün anneme yatıya gittim, teyzeleri oynaya oynaya baya yordu, saat 1’de uyuyan bebek 10 buçukta uyumak istedi biraz direndim uyutmadım, en son 11’de pes ettim kıyamadım yatırdım ama bütün gece ayakta dikileceğim herhalde diyordum. Hiç uyanmadı ama sabaha kadar o gün bu gündür de 11 buçuk 12 gibi uykuda olur 😅