Bahar06
Bebeklerde ki bu özellikle 5.aya kadar el ayak yüz soğuk olur siz üşüyor diye giydirdikçe dahada soğuk olacaktır çünkü vücut ısısını dengelemeye çalışıyor 22-23 derece sabit sıcaklıkta iç zıbın ve tek kat penye tulum kullanın ve mümkünse bebeğinizi battaniye vs gibi şeylerle sarıp sarmalamayın üşüyüp üşümediğini ense sırt yada göbeğine dokunarak anlayabilirsiniz