Hanımlar kızım 8 aylık dün çok kusmaya başladı Dr götürdük film çekildi ve aşırı gaz var bide çok fazla beslemişim dolayısıyla gaz dolmuş bu yüzden hala uyuyamıyor ve kusarken gaz çıkarıyor bu içindeki gazı biranönce boşaltıp rahatlaması için neler yapılabilir kızlar Bi yardım edin bana Allah rızası için 😖