Kızlar kızım 10 aylık 4-5 gün önce diş çıkardı 2 dişi daha patlamak üzere. Çok iştahsız hiç bir şey yemiyor dün uykusunda biraz mama verdim sabah hepsini kustu ondan 1 saat sonra yoğurt verdim yine kustu parol verdim onuda kustu. Sizce dişten midir pazar olduğu için doktoruna götüremiyorum yarın götürecem fikrinizi ve bilginizi almak istedim