GiybetReis 8 günlük bebeğim 4 gecedir gece 3ten sabah 8e kdr ağlıyor . En son ağlamaktan yoruluyo da resmen uyuyo. Tok, gazı yok, altı temiz. Fön mak. Sesi felan denedim napcagımı şaştım lütfen yardım edin 😞
Kylasiye Gazı vardır doktorunuzla görüştünüz mü ??sıcak bi havluyu karın bölgesine sarın çok rahatlatıyor aşırı sıcak olmasın ama dikkat edin
GiybetReis yademila-48 Kylasiye gazı yok 😞 yani gece 3 ten beri uğraşıyorum gazdır diye şimdi memede uyumak üzere. 😞
yademila-48 Gaz sancısı vardır mutlaka gaz damlası kullanıyor musunuz? (Ben relactaz diye bi damla kullanıyorum) Birde elma yağı kullanın çok etkili gazlı bebekler de biz 3 ay 8 günlüğüz hala kullanıyoruz ikisini de şükür hiç öyle gazlı bi bebek olmadı
Dlnilingi yademila-48 merhaba bizde dün relactaz damlaya başladık dün biogai da kullanıyoruz 3 ay 1 günlük bebeğim gaz sorunu hep vardı bu relactaz umarım bize de iyi gelir ..
yademila-48 GiybetReis o dönem de ya aç ya da gaz sorunu olur başka bir sebep yoktur birde yerini değiştirdiyseniz o zaman da uyumuyorlar
yademila-48 Dlnilingi biz ilk doğduğundan beri kullanıyoruz inamaılmaz işe yaradı ve elma yağı da kullanın
Dlnilingi yademila-48 teşekkür ederim onu da deniyim çünkü nurse,alla viando bu gaz yağları yaramadı işe ..
yademila-48 Alyatrd canım popo deliğine, ayak altlarına ve göbek etrafına sürüyoruz ama ben sadece popo deliğine sürüyordum birde tatlı elma yağı alın
DorukMoMM yademila-48 ben popo deliğine sürmeyi ilk defa sizden duyuyorum herhangi bir zararı olmaz mı ya
yademila-48 DorukMoMM asıl amacı popo ya sürmek barsaklarına yardımcı olmak ama sizin tercihiniz tabi ki ben doğduğundan beri yapıyorum ve etrafımda çoğu çevremde de öyle yapılıyor bunu çok az insan biliyor zaten