Oğlum 1 hafta sonra yaşında olacak ve ben oğlum 2.5 aylıkken beri adet oluyorum. Her ay düzenli. Bu ay 4 gün geçti hala yok. Dün test yaptım negatif çıktı. Oğlum emiyor ama bu sıralar ndaha da düştü memeye. Dişi yeni çıkardı. Günde 15 20 kez emiyor ondan gecikmiş olabilir mi? Süt hormonu engelleyebiliyor. Siz de böyle durumlar yaşayanlar ?